Po zarezerwowaniu pobytu w „Domkach nad Wartą” klient zobowiązany jest do wpłaty zaliczki w wysokości 20% całej ceny w ciągu 48h.
Podmiotem wynajmującym domki jest: P.H.U. Remix Mariusz Krajewski, 98-331 Nowa Brzeźnica ul. Osiedlowa 18, NIP 5741225048
Po zapłaceniu zaliczki klient otrzyma mailowo potwierdzenie rezerwacji i wpłaty kwoty zaliczki
Przed przyjazdem klient jest zobowiązany do sprawdzenia czy wszystkie punkty w potwierdzeniu zgadzają się z Państwa rezerwacją.
Dokonując rezerwacji klient wyrażą zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w naszej bazie. Dane te będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji, ułatwieniu przy kolejnych rezerwacjach oraz w celach marketingowy ch zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997.
Faktura wysłana mailem do klienta jest dokumentem wiążącym.
WARUNKI ANULOWANIA REZERWACJI
W przypadku anulowania rezerwacji na 14 dni i więcej przed przyjazdem, zaliczka zwracana jest w 100%. Nie dotyczy rezerwacji w sezonie wysokim w terminach specjalnych (wakacje, okresy świąteczne, majówka, sylwester), gdzie obowiązuje termin 30 dni.
W przypadku anulowania rezerwacji na mniej niż 14 dni (30 dni - sezon wysoki i terminy specjalne) przed przyjazdem, zaliczka nie podlega zwrotowi. (Koszt anulacji wynosi całość zaliczki).
W przypadku rezerwacji dokonanej za pośrednictwem portali turystycznych (booking.com i tym podobnych) anulacja dokonywana jest na zasadach przez nich określonych.
WARUNKI POBYTU W NASZYCH DOMKACH
W przypadku niektórych rezerwacji P.H.U. „Remix” Mariusz Krajewski zastrzega sobie prawo do nałożenia kaucji na wypadek potencjalnych zniszczeń. Klient ponosi odpowiedzialność finansową za wszelkie zniszczenia dokonane w domku i jego wyposażeniu. Opłatę w wysokości 150% wartości zniszczonego mienia należy pokryć najpóźniej w dzień wyjazdu.
Klucze powinny zostać zwrócone w momencie wykwaterowania w takim samym stanie, w jakim klient je otrzymał. W przypadku zniszczenia lub zgubienia klient zobowiązany jest uiścić opłatę w wysokości: Klucz -50 zł (z wymianą zamka) – 300 PLN
W naszych domkach jest dostęp do Internetu za pośrednictwem Wi-Fi oraz telewizja. Przerwy w dostawie Internetu i telewizji nie będą refundowane i nie są podstawą do obniżenia opłaty za pobyt jako, że P.H.U. „Remix” Mariusz Krajewski nie jest ich dostawcą.
Organizowanie imprez w naszych domkach jest zabronione. Klienci zobowiązani są do przestrzenia CISZY NOCNEJ w godzinach od 22.00 do 6.00. Nieprzestrzeganie ciszy nocnej wiąże się z dodatkową opłatą w wysokości 1000 PLN
W naszych domkach obowiązuje całkowity zakaz palenia. Za złamanie zakazu klient zostanie obciążony kwotą w wysokości 300 PLN.
Za pobyt zwierząt pobieramy dodatkową opłatę 50 zł za pobyt. Ich obecność powinna być zgłoszona w momencie dokonywania rezerwacji. Obowiązkowe jest przed zakwaterowaniem podpisanie oświadczenia.
W przypadku opuszczenia domku przed planowanym terminem wyjazdu, nie zwracamy kosztów za niewykorzystanie wcześniej zarezerwowanych i opłaconych dni.
PROCEDURY ZAMELDOWANIA I WYMELDOWANIA
Najpóźniej dzień przed przyjazdem prosimy o kontakt w celu ustalenia orientacyjnej godziny zakwaterowania, co pomoże nam przygotować domek na czas Państwa przyjazdu
Zakwaterowania powinno nastąpić w godzinach od 15.00 do 22.00. Wykwaterowanie powinno nastąpić w godzinach od 8.00 do 11.00
Po przyjeździe prosimy o zgłoszenie się do recepcji w celu zameldowania i uiszczenia opłaty za wynajem. Płatność można dokonać kartą lub gotówką. Od naszego pracownika dostaniecie Państwo potwierdzenie płatności. Na życzenie klienta wystawiamy Fakturę VAT.
Doba hotelowa w naszych domkach trwa od godziny 15.00 do godziny 11.00 następnego dnia. Dla Państwa wygody istnieje możliwość wydłużenia doby hotelowej, o ile pozwala na to kalendarz rezerwacji w danym dniu. Szczegóły dotyczące przedłużenie doby hotelowej należy ustalić w recepcji lub telefonicznie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty
REKLAMACJE
Klientowi przysługuje prawo do zgłoszenia reklamacji w zakresie usług świadczonych na jego rzecz przez .P.H.U. Remix Mariusz Krajewski – w ramach zawartej umowy najmu. Reklamacja winna być zgłoszona na adres (podany w punkcie 2) w formie pisemnej za pośrednictwem listu poleconego nie później niż w terminie do 30 dni od daty wyjazdu Klienta z Ośrodka lub zakończenia okresu na jaki umowa została zawarta.
Warunkiem niezbędnym zgłoszenia reklamacji jest uprzednie dokonanie sygnalizacji nieprawidłowości w recepcji Ośrodka Wczasowego „Domki nad Wartą – Klient ma obowiązek załączyć do zgłaszanej reklamacji potwierdzone przez recepcję zgłoszenie nieprawidłowości.
Zgłoszone reklamacje rozpatrywane będą w terminie do 14 dni roboczych od dnia ich otrzymania. Reklamacje zgłoszone po terminie lub z pominięciem procedury sygnalizacji nieprawidłowości nie będą rozpatrywane.
Dokonując rezerwacji jednego z naszych domków, klient akceptuje wszystkie powyższe warunki rezerwacji i pobytu.